Followers

Saturday, April 21, 2012

assa;amualaikumm blogger n reader ;)huhuuhu~ritok dah bmula dah cuti sem aku aiee,now aku kat miri sarawak.hye miri!miss uu:)tp aku rindu juak ngn umah sewa aku d kuch nun ehh.rindu ngn kawan ku d cnun ahahah.tp yala tek,balit jak laa.mun sik balit sikdapa juak nak d polah bah d sia.aiyaaa~better balit jak bah nak.eheh~


time d airport tek ehh saa nak nangis jak aku nangga nabila.kn mkduak sama balit tp sik sama flight n tmpat.so nya lebih awal gie.huuhu.flight ku tek kol 10 50.masa d ambik lam sejam 20 minit kdak yaa.nang best la juakk.dah smpei2 d miri tek,ku d ambik oleh big boss besa aku.ahahaha~ my daddy.smpei ku d umah tek alu makan then tido smpei ketgh mlm tek.ya antap/.beysalaa aku d umah nun sik ckup tido bahh nei ndak huhuhuhuh~

chow lokk :P


No comments:

Post a Comment